The helg

2009-12-20, 15:15:34 / Kategori: Vardag
Nu är det söndag igen, och jag har inte hållt vad jag lovat. Förlåt.
Jag har ju lovat på heder och samvete att uppdatera så fort jag sitter vid datorn, men nej, klart jag inte har gjort.
En anledning är att jag faktiskt inte suttit så mycket vid datorn. Den andra anledningen då?
Jo, det är så här; jag känner ingen inspiration eller glädje åt att dela med mig av mig själv. Skamligheten över vem jag egentligen är är för stark, och skulle jag skriva inlägg varje dag så skulle ni tröttna på den ledsna och deprimerade människa jag egentligen är. Jag vill inte att ni ska tänka "vilka tråkiga inlägg den där tjejen skriver", utan att egentligen veta varför jag är sjuk.
Där fick ni svaret.

Wha'e've, som Matt Lucas säger i Little Britain. Helgen har varit SJUKT kul!
Skolavslutning i fredags, först mys i kyrkan sedan betygsutdelning. Och sedan hem till K(G)rillkorv, a.k Kristin, och packa. Efter detta brummade vi hem till mig och pyntade vårat "fina" pepparkakshus, men som vanligt blev det krig och sedan gick det utför med massa skratt - you name it. Cleas, a.k Cassandra, kom vid halv åtta, då blev det varm lasagne och sallad. Ungefär. Förlåt Cleas.
Till själva höjdpunkten - LAN. Ohyeah.
Å andra sidan blev det väl lite halvt med lanandet på K & C-fronten, men men. Vi satt uppe till 5 iallafall, så vi hade ju att göra...
Lördagen som följde var det upp tidigt (fyra.timmars.sömn, a.k snark/"Zzzz" för er information), var på minuten att vi hann med bussen. Inne i stan skämde vi ut oss totalt. Ojkärajesus. Tog en spårvagn till domkyrkan och mötte Cissi, och sedan blev det styling + fotografering. Demestseriösastetjejerna for the win!
Efter mycket skratt som ledde till gråt blev det avrundning och vi var tvungna att dela på oss.

Som ni hör har det varit en som vanligt helgalen kväll, preciiis som vanligt med mina knäppgökar. Alltid något i bakfickan, varesig det är ett practical joke, ett bus eller något pinsamt.
Trots allt, så älskar jag er - obegripligt mycket!





katjakaj

Tack för en grymt trevlig fredag och lördag min snygging.

Nu är det bara helgen då din julklapp kommer. ;)

Loveyou!



2009-12-20, 15:40:41 URL: http://kristinaliciaandrea.blogg.se/

LYDIA

Är du möjligtvis ute efter en ny bloggdesign? Lucky you, för jag tävlar ut en! En vårinspirerad sådan, för vem vill inte ha vår nu??



http://lydiajosefine.blogg.se/2010/january/tavling.html



/LydiaJosefine :)



2010-01-03, 18:14:02 URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

LYDIA

sv: Oh, va kul! Du är med nu så nu är det bara att hoppas på lyckan ;)



2010-01-04, 00:24:56 URL: http://lydiajosefine.blogg.se/



KOMMENTARER

» Jag heter
» E-POST

» URL

Kommentera här:

Kom ihåg mig?