Näst sista novemberhelgen

2009-11-22, 16:58:26 / Kategori: Vardag
Let's go.
Tiden är snart inne för julenissarna och familjen Sandell har redan tjuvstartat på både glögg, pepparkakor och lussekatter. Julbak påbörjades förra helgen, och jag antar att det inte bara jag som är lite barnsligt förälskad i jul, iallafall förberedelserna. Håller ni med?
Helgen har varit väldigt lugn. Lugn men hyfsat skön, inte gjort något särskilt men varje gång blir jag lika förvånad över hur fort den tar slut, helgen alltså.
Imorgon blir det väckning klockan 7.00 igen och brum-brum med moppen till skolan. Usch vad jag hatar det substantivet skolan...tre prov för min del. Engelskaprov då jag missade detta i torsdags för att jag låg hemma med feber. Matteprov på torsdag och spanskaprov på fredag, yey...
Så söndagskvällen tillbringas säkerligen vid skrivbordet med böckerna i handen. Tråkigt, men sant.

Jag saknar morfar. Oerhört mycket, 4 dagar och det känns som år då har försvann från oss.
Åh, kan du inte komma tillbaka? Farmor säger att han sitter på ett hjärtformat moln och spelar kort och busar som han gjorde med mig och Karin när vi var små. Bus-Lars hette han.
En dag ska vi återförenas, vänta på mig där uppe.

Nej, nu ska jag lyfta på skinkorna och packa upp. Suck.


cass

shit, jag måste bara säga att shit vad bra du skriver hanna :o

det är helt sjukt. Du borde verkligen satsa på något med skrivande. För man fastnar helt när du skriver.. du är sjukt duktig.

vi ses imorgon min älskade rumpa!



2009-11-22, 18:28:30

Mimmi

Sjuk snygga bilder hansi!:)(L)



2009-11-22, 20:55:57

katjakaj

damn girl du är grymt duktigt.

jag är kär i sättet du skriver, du är som en pirates film - den går inte att släppa. (du borde vara riktigt stolt eftersom jag jämför dig med en pirates film för det är inte varje dag det händer, haha!)

jag ser väldigt fram emot Torsdag!

I admire you!



2009-11-22, 23:02:02 URL: http://kristinaliciaandrea.blogg.se/

Cornelia

Ouh, i like it! Du är GRYM i din skrivt, cred till dig. Miss you!



2009-11-23, 19:47:12

Ljörgänns brorsa



Hallå goding!Äntligen är du igång igen,det har varit som att vänta på våren när den precis tagit slut!Lycka till,det ser j-vligt bra ut!Hepp....



2009-11-26, 21:05:36



KOMMENTARER

» Jag heter
» E-POST

» URL

Kommentera här:

Kom ihåg mig?