Plugg...

2009-11-23, 21:05:50 / Kategori: Mitt liv, mina tankar

...plugg och åter igen plugg. Nej, nu orkar jag faktiskt inte mer.
För en stund sedan satt jag i soffan med mitt mint-te (rekomenderas) och tittade på Halv åtta hos mig.
Helge Skoog kläcker sådana klockrena kommentarer - skrattar högt.

Jag har märkt att jag börjat tvivla mer och mer på gymnasievalet. Vad vill jag göra - vad vill jag bli?
Jag har helt klart börjat tvivla.
Media eller hantverk? Journalist slash grafisk formgivare eller arkitekt slash inredningsarkitekt?
Mja, jag vet inte längre.
Det kan inte nekas att vi tjejer i klassen känner av pressen, nej den följer oss dag in och dag ut.
Visst är det fel att klassas som utbränd klimakteriekärring när man är 15 år gammal?
Vi är enade!
Praktiskt taget hinner vi inte med någon fritid. Iallafall inte jag. Läkarbesök hit och dit,  minst 2 prov
i veckan, psykisk ohälsa och andra ovärda faktorer att nämna.
Det finns inget slut på detta, jag får liksom ingen riktig ordning.
Men trots allt är det nytt år snart, förhoppningsvis nya krafttag och mer ork. Jag hoppas.

Nu blir det mer plugg. Ha den äran, Hanna.


big'sis

Jag har också kollat halv åtta hos mig, han är ju störtskön, Helge :D



Kul att du börjat skriva igen, och jag tycker du visar en bra inställning till saker och ting nu, och det tycker jag är himla bra!! :)



Ses i helgen! puss&kram



2009-11-25, 20:03:39



KOMMENTARER

» Jag heter
» E-POST

» URL

Kommentera här:

Kom ihåg mig?