Jul i vårt hus

2009-12-03, 21:17:13 / Kategori: Vardag
Känner ni julstämningen? Jag tycker mig känna lite stämning, iallafall här hemma.
Doften av pepparkaksbakning sitter kvar i väggarna och man får i uppdrag att skriva önskelista.
VARNING - i år blir den lååång!
Även i skolan märker man av viss skillnad, man kan numera se ett slut på den långa plugglistan och
det är om något skönt! 15 dagar kvar, sen är det jullov. 3 veckor och 21 dagar och det är julafton.
U N D E R B A R T
På tal om jul, vad tycker ni om julkalendern?
Jag vet inte vad jag tycker, lite nostalgi kanske. Jag tyckte om Supersnälla SilverSara & StålHenrik som barn, oja.
Trots förra årets misslyckande på den fronten måste jag erkänna att det är hundra gånger mer julstämning i år. Förra året var ju ren katastrof, betonggväggar och hypermodernt. Pinsamt!
Lite kul, ända sedan jag var liten har mamma hållt på med presentkalender, en sådan när man klipper ner ett litet paket varje morgon. Tror ni inte jag får det i år också?
Självklart.
Sötmamma!

Iallafall, imorgon sover Kristin här. Får se vad vi hittar på.
Nu ska jag värma lite glögg, mmm!

Bill skarsgård

Kan man komma närmare jul än hemma hos Er Hanna kan man skatta sig lycklig!Håller med om julkalendern även om tomtar och troll och barrdoft mer liknar jul tycker jag!Vi får göra ett nytt försök med pepparkakshuset,helt klart!Puss



2009-12-03, 22:50:58



KOMMENTARER

» Jag heter
» E-POST

» URL

Kommentera här:

Kom ihåg mig?