Att börja om från början...

2009-11-16, 16:29:05 / Kategori:

...kan vara oerhört svårt. Men jag ger det en chans.
Att börja blogga igen efter ett tags uppehåll kan göra underverk, eller inte.
Problemet är att jag oroar mig för vad den ska innehålla?
Vad vill NI läsare ha en till blogg om?
Något annorlunda som sticker ut eller en vardagsblogg?
Det är egentligen upp till er, vad just ni vill läsa om.
Så då vill jag ha era åsikter - ska jag skriva om;

Mitt liv, mina tankar
Mode, design & inredning
Mat & recept, min vardag
Eller helt enkelt en salig blandning av ovanstående punkter

It's up to YOU now!
Skriv en kommentar om vad du vill läsa, så räknar jag röster!


katjakaj

fan vad kul att du äntligen skaffat blogg! :D

skriv om allt, det ovanstående! :D



moppen gick ju jätte bra, tror jag ska köpa mig en egen! :)

jag älskar dig! (L)



2009-11-16, 21:33:21 URL: http://kristinaliciaandrea.blogg.se/

cassi

Jag tycker du ska skriva om allt :D

du skriver så bra!

love you gullehöna! (L)



2009-11-18, 20:34:44

Karin

Jag tycker du ska skriva om allt också. Det blir roligare så tror jag och lättare att skriva om det du känner för. Puss (L)



2009-11-21, 12:54:36

Nikitas husse

Först vad som hänt idag,igår,för länge sedan osv!Anekdoter är kul!Sådant som Du gillar och inspireras av,musik,böcker,film,resor,kulörer,väder

m.m!Mat som är lätt att laga och smakfull!Inspirera andra,roa oss med din magiska textuppfattning!Njut!Lägg ut bilder,lägg ut musik,gärna en kalle Sändare!



2009-12-01, 23:18:22



KOMMENTARER

» Jag heter
» E-POST

» URL

Kommentera här:

Kom ihåg mig?